D-reizen introduceert D-zeker. Flexibele vakantieverzekeringen op maat

De klant begrijpen, ontzorgen en verrassen staat centraal. Zo introduceerde D-reizen vorig jaar al met succes het Flexpakket. In een tijd waarin iedereen te maken heeft met tal van financiële onzekerheden en de klant nog meer op zoek is naar zekerheid en flexibiliteit, vernieuwt D-reizen haar verzekeringsassortiment. D-zeker is een eigen label vakantieverzekeringen waarmee D-reizen haar klant ontzorgt door verzekeringen op maat tegen een scherpe prijs aan te bieden. De eerste stap in een service-georiënteerde strategie waarbij de reisbureauketen klanten door begrip en persoonlijk contact aan zich wil binden.

Hogere klantverwachtingen
Steven van Nieuwenhuijzen, Algemeen Directeur D-reizen: “De steeds hoger wordende klantverwachtingen eisen dat wij als klantgedreven organisatie kort op de bal zitten. Om die reden hebben we dan ook de keuze gemaakt voor een nieuwe aanpak van ons verzekeringsassortiment. Flexibiliteit, creativiteit en grip zijn daarin kernbegrippen. We zien de samenwerking met Allianz Global Assistance dan ook met veel vertrouwen tegemoet.”

Betrouwbare partners
In Allianz Global Assistance heeft D-reizen een betrouwbare partner gevonden waar klant, dienstverlening en vernieuwing kernwaarden zijn. Businesspartner OpenC faciliteert D-reizen in de gehele backoffice en productontwikkeling. Met deze structuur is de reisbureauketen in staat maatwerk eenvoudiger te realiseren en in staat om sneller op marktontwikkelingen in te spelen.

Foto onderschrift:
Gezamenlijk ondertekenen D-reizen en Allianz Global Assistance hun samenwerkingsovereenkomst. Vanaf vandaag verkoopt D-reizen een uniek assortiment vakantieverzekeringen, onder de naam D-zeker. Op de foto zien we (Vlnr): René Vermeule (Allianz Global Assistance), Jonard Rood (D-reizen), Steven van Nieuwenhuijzen(D-reizen), Ton Vendrig (D-reizen), Willem Hornsveld (Allianz Global Assistance) en Willem Snijders (Allianz Global Assistance)