Assurantiekantoren

Assurantiekantoren

Assurantiekantoren 

Een kind ziek, een koffer gestolen, een vakantie die in het water valt… Bij problemen in het buitenland is er altijd de zekerheid van een hulpverlener die de telefoon opneemt. Binnen een paar tellen, in een vertrouwde taal. Autopech wordt snel en adequaat afgehandeld. Schade aan bagage wordt snel opgenomen en is goed gedekt… Kortom, elke reis of vakantie vertrekt vanuit een vertrouwde basis: een compleet pakket van reisverzekering en hulpverlening. Voor uw klanten, verzorgd door Allianz Global Assistance.

Goede hulp: tevreden klanten

Goede hulp en service is de allerbelangrijkste klantenbinder. Wanneer u een klant uit de problemen kunt helpen, dan levert dat veel waardering op. Met Allianz Global Assistance weet u zeker dat uw klanten goede adviezen en adequate hulp krijgen.

Allianz Global Assistance heeft jarenlange ervaring met alle vormen van reisverzekeren en hulpverlening. We zijn de alarmcentrale achter talloze verzekeringen voor medische hulpverlening en hulp bij ongevallen en pech.

Extra services

Mondige consumenten stellen hoge eisen aan verzekeringen en directe hulpverlening in zowel binnen- als buitenland. Uw klanten vragen overtuigende oplossingen tegen scherpe tarieven. Met Allianz Global Assistance kunt u verzekeringen aanbieden met services die het verschil maken. Denk bijvoorbeeld aan Reisarts en Inentingsadvies bij een reisverzekering. Of de 24-uurs noodreparatieservice voor schade aan woning of inboedel. Zulke extra’s maken een verzekering onderscheidend en ze helpen om beter hulp te bieden. Heeft u ideeën of wensen op dit gebied? We nemen graag de tijd voor een oplossing die helemaal past.

Reisverzekeringen

Allianz Global Assistance is specialist op het gebied van reis- en annuleringsverzekeringen. Voor iedere reiziger, altijd en overal. Met een uitstekende dekking en goed georganiseerde hulpverlening. Zeven dagen per week, 24 uur zijn de eigen alarmcentrales van Allianz Global Assistance 24 uur per dag bereikbaar voor uw klanten. Professionele teams staan uw klanten in hun eigen taal te woord en zorgen voor een snelle en prettige afhandeling van alle verzoeken.

Hulp bij pech en ongevallen

Worden uw klanten in binnen- of buitenland geconfronteerd met autopech of een ongeval, dan kunnen zij een beroep doen op onze groene-kaart-hulp. De hulp wordt zeven dagen per week en 24 uur per dag georganiseerd vanuit onze alarmcentrale in Amsterdam. Door ons internationale netwerk kunnen we waar ook ter wereld direct de juiste mensen inschakelen. Een passende oplossing, op een gegarandeerd hoog niveau.

Denk aan: 

  • reparatie van het voertuig ter plaatse 
  • de berging of sleep regelen van de auto naar een dealer/erkend reparateur
  • het organiseren van vervangend vervoer, een hotelaccommodatie of (openbaar) vervoer naar huis of de eindbestemming
  • de repatriëring van de auto
  • het versturen van onderdelen in het buitenland.

Medische hulpverlening in het buitenland

Worden uw klanten in het buitenland geconfronteerd met medische problemen, dan kunnen zij een beroep doen op onze medische hulpverlening via de reis- of zorgverzekering. De hulp wordt georganiseerd vanuit onze alarmcentrale in Amsterdam. In deze alarmcentrale is dag en nacht een medisch team paraat. Met professionele hulpverleners, artsen en verpleegkundigen. We garanderen zorg op hoog niveau met oog voor kwaliteit én kosten.

Denk aan: 

  • ondersteuning bij het stellen van een diagnose 
  • overplaatsing naar een betere medische instelling of repatriëren onder begeleiding
  • repatriëren bij ziekte, ongeval of overlijden 
  • organiseren van een terugreis in geval van levensgevaar of overlijden van een familielid
  • medische en sociale begeleiding
  • verstrekken van garanties voor medische kosten.

Kostenmanagement

Allianz Global Assistance neemt de hele zorg en de financiële afwikkeling van u over. Door wereldwijde inkoop, scherpe afspraken met toeleveranciers en consequente controle beheersen we de kosten. Bovendien weet Allianz Global Assistance exact aan welke partijen de gemaakte kosten doorbelast kunnen worden. Daardoor komen ze nooit ten onrechte voor uw rekening.

Verzamel kostbare managementinformatie

Hulpverlening levert een schat aan informatie op. Allianz Global Assistance voorziet u van uitgebreide managementrapportages. Zo kunt u zien wat we voor klanten doen en uw eigen bedrijfsvoering verrijken met inzichten.

Financieel risico uitsluiten

De kosten van hulpverlening beperken zich niet alleen tot het organiseren en regisseren van de hulpverlening. Met name de kosten voor verleende hulp kunnen hoog oplopen.
U bepaalt zelf welke risico’s u wilt nemen en welke risico’s u liever afdekt met een verzekering. Maatwerk en uw wensen staan voorop.

Top